مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-21حوادث

کشف 180 کیلوگرم تریاک توسط پلیس شرق استان تهران


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف بیش از 181 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه 3 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران و البرز است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری وی اخذ شد.

  وی گفت: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک گاوداری، محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و کرج، 3 سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل 181کیلو و 900 گرم تریاک که به طور حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی سرق استان تهران خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 180 کیلوگرم تریاک توسط پلیس شرق استان تهران

کشف 180 کیلوگرم تریاک توسط پلیس شرق استان تهران