مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-21سياسي

فشار دشمن برای جدایی مردم از دین است/انقلاب اسلامی در مسیر آماده سازی ظهور است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فشار دشمن برای جدایی مردم از دین است، گفت: آماده سازی برای ظهور امام زمان یکی از وظایف مردم امروز است و اگر مراسم های محرم نقشی در زمینه سازی ظهور نداشته باشد صرفا یک مراسم برگزار شده و برای ظهور فایده ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در همایش جهاد تبیین در سالن دانشگاه پرستاری و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه باید در جامعه امید واقعی ایجاد شود، اظهار کرد: دشمن از همه ابزارهای خود برای بر هم زدن آرامش مردم استفاده می کند و وظیفه مسؤولین این است با تبیین واقعیت ها، بذر امید را در جامعه ایجاد کنند.

  وی با بیان اینکه مردم امروز نقاط مشترک و افتراقی نسبت به مردم های پیشین وجود دارد، گفت: نخستین وظیفه مشترک ما با مردم پیشین مبارزه با طاغوت زمان است و این موضوع فراگیر است و در گذشته طاغوت فرعونیان و یزیدیان بودند و دشمن امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

  رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه هیچ زمانی طاغوت به بزرگی طاغوت امروز نبود، افزود: اگر ائمه معصومین در شرایط امروز قطعا از مردم فلسطین، یمن و دیگر کشورهای ستم دیده حمایت می کردند و مقابل طاغوت امروز ایستادگی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار دشمن برای جدایی مردم از دین است/انقلاب اسلامی در مسیر آماده سازی ظهور است

فشار دشمن برای جدایی مردم از دین است/انقلاب اسلامی در مسیر آماده سازی ظهور است