مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-21فرهنگي

کتاب «جنگ به روایت لبخند» نقد شد/ جلد دوم کتاب نگارش می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نشست نقد و بررسی کتاب جنگ به روایت لبخند خاطرات احمد محمدی با حضور سیده الهه موسوی، نویسنده اثر، راوی و ویراستار کتاب و تعدادی از نویسندگان استان برگزار شد.

جنگ به روایت لبخند کتابی است با زبان طنز و صمیمی که خاطرات شیرین جانباز زنجانی احمد محمدی را در دوران جنگ روایت می کند.

نگاه ساده و صمیمی این کتاب به اتفاقات خوشایندی است که از دل تلخی های دوران دفاع بیرون آمده اند، بیان خاطرات در این کتاب از روزهای کودکی رزمنده کلید می خورد و تا تمام شدن سال های دفاع  مخاطب را همراهی می کند.

جنگ به روایت لبخند روایتگر لبخندهای پنهان و ناگفته رزمندگانی است که در جبهه های جنگ دیروز، لبخند های امروز را آفریده اند.

کتاب جنگ به روایت لبخند در بخش دفاع مقدس و در دومین جایزه کتاب سال زنجان شایسته تقدیر شناخته شده و سال گذشته در جشنواره سرخ نگاران هم برگزیده شده است.

الهه موسوی، نویسنده کتاب جنگ به روایت لبخند درباره این کتاب گفت: کتاب جنگ به روایت لبخند ، با موضوع دفاع مقدس و خاطرات احمد محمدی در 10 فصل و به زبان طنز نوشته شده است.

منتخب دومین جایزه کتاب سال زنجان با بیان اینکه این کتاب در طول چند سال و با انجام مصاحبه های شفاهی از احمد محمدی نگارش شده است، افزود: کتاب جنگ به روایت لبخند همانطور که از اسم آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جنگ به روایت لبخند» نقد شد/ جلد دوم کتاب نگارش می شود

کتاب «جنگ به روایت لبخند» نقد شد/ جلد دوم کتاب نگارش می شود