مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-21اجتماعي

افزایش ظرفیت پارکینگ ها در زیرگذر حرم مطهر


با هدف تسهیل زیارت زائران حضرت رضا (ع) و ارائه خدمات بیشتر در حوزه حمل و نقل، 3 پارکینگ زیرگذر حرم مطهر به طور اختصاصی برای استفاده زائران در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، امین بهنام معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی در خصوص جزییات طرح افزایش ظرفیت پارکینگ ها در زیر گذر حرم مطهر رضوی، گفت: با توجه به افزایش روزافزون تشرف زائران به مشهدمقدس و ضرورت تکریم بیشتر آن ها در زمان تشرف به حرم مطهر ضوی، پارکینگ های شماره 1، 3 و 4 به طور کامل به پارک خودرو های زائران اختصاص داده می شود.

امین بهنام افزود: در گذشته پارکینگ شماره 4 مختص زائران و پارکینگ شماره 2 مختص خدام و کارکنان آستان قدس بود و پارکینگ های 1 و 3 نیز به صورت مشترک برای پارک خودروی زائران، خادمان و کارکنان مورد استفاده قرار می گرفت؛ اما با مصوبه کمیته حرم مطهر رضوی، این وضعیت تغییر خواهد کرد.

  بهنام ادامه داد: با اجرای این برنامه تحولی، صرفا پارکینگ شماره 2 برای استفاده خادمان و تسهیل امکان حضور آن ها جهت خدمت رسانی به زائران مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی ظرفیت 3 پارکینگ دیگر زیرگذر حرم مطهر فقط در خدمت زائران قرار می گیرد.

وی افزود: برای تامین ظرفیت پارک کارکنان آستان قدس رضوی نیز، معاونت مالی و پشتیبانی حرم مطهر رضوی در حال پیگیری و هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پارکینگ ها در زیرگذر حرم مطهر

افزایش ظرفیت پارکینگ ها در زیرگذر حرم مطهر