مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-21اقتصادي

هشدار فرماندار ساوجبلاغ به ادارات/بودجه سازمان ها برگشت بخورد عزل می شوید


فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه با جذف اعتبارات و بودجه می ـوانیم در راستای ارائه خدمات به شهروندان اقدام کنیم، گفت: بودجه هر اداره ای به دلیل عدم پیگیری مدیر برگشت بخورد بدون تعارف آن مدیر را عزل خواهم کرد.

- محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به بهره برداری از یک مرکز درمانی در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: شهرستان ساوجبلاغ در حوزه درمانی دارای عقب ماندگی های فراوانی است که با استانداردهای لازم در این بخش فاصله دارد.

وی با بیان اینکه افتتاح و راه اندازی درمانگاه دولتی شبانه روزی در این منطقه موجب خوشحالی مردم می شود، ادامه داد: جذب بودجه مورد نیاز با پیگیری مسؤولان امر محقق می شود؛ استاندار و نماینده برای آوردن بودجه به منطقه تلاش می کنند و ما نیز موظف هستیم برای جذب آن پیگیری کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ یادآور شد: در سال های قبل بخشی از بودجه و اعتبارات دستگاه ها برگشت خورده است که این ظلم مضاعفی برای منطقه محسوب می شود و اگر مدیر شهرستان بخاطر بی تدبیری، بی عرضگی و بی کفایتی نتواند بودجه را جذب کند، مدیر آن دستگاه را عزل خواهم کرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: ما نمی توانیم لحظه ای از عمر مدیریتی خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار ساوجبلاغ به ادارات/بودجه سازمان ها برگشت بخورد عزل می شوید

هشدار فرماندار ساوجبلاغ به ادارات/بودجه سازمان ها برگشت بخورد عزل می شوید