مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-21سياسي

آغاز به کار میزهای خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی


میز ارتباطات مردمی وزارتخانه های مختلف کشور همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه کشور در استان مرکزی، ستاد ارتباطات مردمی این وزارتخانه ها همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان و با حضور نمایندگان دستگاه های تابعه آغار به کار کرد.

29 سازمان و اداره دولتی استان مرکزی به منظور رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم میزهای خدمت ارتباطات مردمی تشکیل داده اند و از ساعت 8 صبح الی 18 و به مدت 10 ساعت در روزهای پنجشنبه 30 تیر ماه و جمعه 31 تیر ماه فعالیت خود را ادامه می دهند.

استاندار مرکزی روز گذشته در گفت وگو با خبرنگاران گفته بود: گروه هایی در روز پنج شنبه متشکل از 400 نفر، روز جمعه 500 نفر پرسنل، شنبه 300 نفر و یکشنبه 250 نفر پرسنل همزمان در سطح استان آماده دریافت شکایات، پیشنهادات، درخواست های مردمی هستند.

فرزاد مخلص الائمه بیان کرد: سامانه سامد است روش دیگری است که از این طریق تعداد زیادی از مطالبات و شکایات مردم را دریافت خواهیم کرد.

در این خصوص 1300 نفر نیرو آموزش دیده اند و مردم استان می توانند از طریق شماره تلفن 111 موارد مد نظر و مطالبات خود را بیان کنند که توسط این نیروهای آموزش دیده ثبت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار میزهای خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی

آغاز به کار میزهای خدمت همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی