مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-21سياسي

کم آبی اجازه ایجاد شهرک صنعتی جدید را به دهاقان نمی دهد


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلسی شورای اسلامی گفت: در سفر کارگروه تسهیل استان اصفهان به شهرستان دهاقان یک مجوز یکساله ایجاد شهرک صنعتی بدون توجه به وضعیت آب و هوایی و شرایط سفره های آب زیرزمینی و زیست محیطی می دهند که نیاز بود در حوزه آب یک بازنگری انجام شود.

- سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلسی شورای اسلامی در گفت وگو با فارس با اشاره به ایجاد شهرک خصوصی کاویان در شهرستان دهاقان اظهار داشت: 16 سال پیش در شهرستان دهاقان سرمایه گذاری مجوزهایی را برای ایجاد این شهرک اخذ می کند و موفق نمی شود و کار رها می شود و حالا با گذشت این مدت ورود پیدا کرده و دوباره می خواهد این شهرک خصوصی را ایجاد کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفر کارگروه تسهیل استان به شهرستان دهاقان یک مجوز یکساله بدون توجه به وضعیت آب و هوایی و شرایط سفره های آب زیرزمینی و زیست محیطی می دهند که نیاز بود در حوزه آب یک بازنگری انجام شود، 16 سال پیش شرایط آب به گونه ای دیگر بوده است و شرایط بهتر از امروز بوده اما بر اساس 16 سال پیش مجوز صادر شده و بدون توجه به شرایط فعلی مجوز آن تمدید شد.

وی با انتقاد از اینکه بدون توجه به وضعیت روستاهای شهرستان دهاقان یک مجوز یکساله صادر شد، بیان کرد: بیشتر شغل روستاییان شهرستان دهاقان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی اجازه ایجاد شهرک صنعتی جدید را به دهاقان نمی دهد

کم آبی اجازه ایجاد شهرک صنعتی جدید را به دهاقان نمی دهد