مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 01:072022-07-20فرهنگي

از توضیح فیلیمو تا شرط ساترا؛ تکلیف ادامه پخش«جیران» چه خواهد شد؟


روابط عمومی فیلیمو با تایید توقف موقت پخش سریال «جیران»، اعلام کرد که «قسمت بیست و چهارم سریال عاشقانه «جیران»؛ تا تعیین و تکلیف قضایی پخش نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس،  دیروز 29 تیر ماه رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که در پی شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران متوقف شد.

 در نامه دادگستری کل تهران به ساترا ابلاغ شد توقف نشر، پخش و عرضه جیران در پلتفرم ها به ویژه فیلیمو را مورد تاکید قرار داده است.

  توضیح فیلیمو درباره علت توقیف جیران روابط عمومی فیلیمو با تایید توقف موقت پخش سریال جیران ، اعلام کرد که قسمت بیست و چهارم سریال عاشقانه جیران ؛ تا تعیین و تکلیف قضایی پخش نخواهد شد.

روابط عمومی فیلیمو اعلام کرد، در پی اختلاف کارگردان و تهیه کننده سریال آهوی من مارال و تهیه کننده و کارگردان جیران ، پخش این سریال موقتاً متوقف شده است.

فیلیمو نیز به عنوان بستر پخش این سریال موظف به تبعیت از دستور قضایی است و امیدواریم که هر چه زودتر اختلاف طرفین دعوا حل شود و فیلیمو بتواند جیران را برای علاقمندان به این سریال پخش کند.

شرط ساترا برای پخش سریال جیران : پلتفرم و شاکی سازش کنند سرپرست معاونت کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا نیز حل مشکل توقف پخش سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توضیح فیلیمو تا شرط ساترا؛ تکلیف ادامه پخش«جیران» چه خواهد شد؟

از توضیح فیلیمو تا شرط ساترا؛ تکلیف ادامه پخش«جیران» چه خواهد شد؟