مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 23:172022-07-20ورزشي

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برگزار شد/ سهیلا منصوریان غایب بود


جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو با حضور خاطیان درگیری انتخابی تیم ملی دختران امروز چهارشنبه 29 تیر ماه برگزار و رای نهایی روز شنبه صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان دختران، از صبح روز جمعه 24 تیر 1401 به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه آزادی برگزار شد که به دلیل نتایج حاصل شده در جریان مبارزات بخش ساندا، درگیری شدیدی میان یک مرد و مربیان تیم ملی دختران به وجود آمد.

موضوع از این قرار بوده که گویا پدر یکی از دختران(خواهران ده پهلوان) که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن بیرون آکادمی ووشو که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده اند، می شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان)  درگیری در سالن بالا می گیرد.

پس از زد و خورد و حواشی که به وجود آمد، رییس فدراسیون ووشو، از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز چهارشنبه 29 تیرماه را با حضور شهربانو منصوریان، صدیقه دریایی، احسان پهلوان(پدر خواهران پهلوان)کوثر علیزاده شاگرد صدیقه دریایی خبر داد.

این جلسه طبق اعلام رییس فدراسیون ووشو امروز برگزار شد.

طبق صحبت های علیرضا بهرمن دبیر فدراسیون طرفین حاضر در جلسه صحبت های خود را مطرح کردند و قرار است روز شنبه رای نهایی صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برگزار شد/ سهیلا منصوریان غایب بود

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برگزار شد/ سهیلا منصوریان غایب بود