مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 21:072022-07-20سياسي

جمع آوری پسماند خشک با زیرساخت دانش بنیان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از ایجاد زیرساخت های لازم فناورانه و دانش بنیان برای جمع آوری پسماند خشک از مبدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: با انجام تحقیقات لازم در حوزه مدیریت پسماند و بهره گیری از نظر مشاوران و کارشناسان مربوطه در این حوزه، ایجاد ساز و کار فناورانه و دانش بنیان برای جمع آوری پسماند خشک از مبدا در دستور کار قرار گرفت.

وی از مدیریت پسماندهای شهری به عنوان یکی از اولویت های جدی این کمیسیون در شورای اسلامی شهر یاد کرد و افزود: بر همین اساس، جلسات مشورتی و ارزیابی شرکت های دانش بنیان با همراهی پارک علم و فناوری برگزار و در نتیجه یکی از شرکت های مطرح این حوزه با نظر سازمان تخصصی مربوطه در شهرداری انتخاب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: بر این اساس، اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک در مکان مدنظر(مبدا)، دارای 6 پنل شامل اپ شهروند، وب سایت، وب اپلیکیشن برای گوشی های ios، پنل شرکت مرکزی، پنل سازمان پسماند، اپلیکیشن ناظر شرکت پسماند طراحی شده است.

کناری نژاد گفت: در قسمت شهروند بخش هایی شامل رجیستر، ویرایش اطلاعات فردی، ثبت در خواست جمع آوری پسماند با جزییات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پسماند خشک با زیرساخت دانش بنیان

جمع آوری پسماند خشک با زیرساخت دانش بنیان