مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 19:122022-07-20حوادث

کشف 36 تن شکر خارج از شبکه توزیع در نجف آباد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 36 تن محموله شکر خارج از شبکه توزیع به ارزش 9 میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی گزارش های واصله مبنی بر دپوی شکر در انباری در این شهرستان، اقدامات لازم جهت بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی مأموران این فرماندهی در معیت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل انبار اعزام که در بازرسی های به عمل آمده 36 تن شکر دولتی کشف کردند که بدون مجوز قانونی دپو شده بود.

هاشمی فر ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 9 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار کالا و کسانی که اقدام به فعالیت غیرقانونی اقتصادی می کنند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 36 تن شکر خارج از شبکه توزیع در نجف آباد

کشف 36 تن شکر خارج از شبکه توزیع در نجف آباد