مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 18:372022-07-20سياسي

کلنگی که در زمین سفت سی سخت گیر کرد!/وعده نافرجام تیرماه در ساخت 3 زمین چمن مصنوعی


تعطیلی پروژه 3 زمین چمن مصنوعی شهرستان دنا به دلیل کم کاری و سهل انگاری مسئولان همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، زمین چمن مصنوعی شهر سی سخت و 3 زمین چمن طرح شهید سلیمانی به سرنوشت دیگر کلنگ زنی های شهرستان دچار شد.

در تاریخ 20خرداد زمین چمن مصنوعی شهر سی سخت که به نمایندگی از 3 زمین چمن مصنوعی شهرستان دنا با  حضور امام جمعه شهر سی سخت، فرماندار دنا، سرپرست آموزش و پرورش دنا و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد و قرار بر این بود که تا پایان تیرماه این زمین های چمن به بهره برداری برسد متاسفانه تا به امروز مثل روز کلنگ زنی باقی مانده و هیچ گونه عملیاتی انجام نگرفته است.

امام جمعه سی سخت در روز کلنگ زنی گفت: امیدوارم که سرنوشت  این کلنگ زنی به سرنوشت بقیه کلنگ زنی ها گرفتار نشود و راکد نماند و هر چه سریعتر به بهره برداری برسد اما متاسفانه این کلنگ زنی هم به سرنوشت بقیه کلنگ زنی ها گرفتار شد.

دانش زاده سرپرست آموزش و پرورش دنا در روز کلنگ زنی  زمین چمن مصنوعی سی سخت اظهار کرده بود با همکاری فرمانداری، دهیاری ها، بخشداری ها، شهرداری، نوسازی مدارس و دیگر ارگانها  3 زمین چمن مصنوعی شهرستان دنا را احداث خواهیم کرد چرا که  اگر بتوانیم این 3زمین چمن را به نحو احسن و با استاندارد لازم نصب کنیم می توانیم درخواست تعداد بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگی که در زمین سفت سی سخت گیر کرد!/وعده نافرجام تیرماه در ساخت 3 زمین چمن مصنوعی

کلنگی که در زمین سفت سی سخت گیر کرد!/وعده نافرجام تیرماه در ساخت 3 زمین چمن مصنوعی