مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-20اقتصادي

رونمایی از هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی در گیلان


مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به ظرفیت بسیار خوب دریای خزر در خصوص ایجاد فرودگاه آبی گفت: هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، امیر سرتیپ افشین خواجه فرد امروز در نشست هماهنگی نمایشگاه صنایع هوایی با بیان اینکه صنعت هوایی در جمهوری اسلامی با رشد و پیشرفت مواجه شده است، اظهار کرد: در نمایشگاه صنایع هوایی، تولیدات دانش بنیان و بومی صنایع هوایی به نمایش عموم گذاشته شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات انبوه محصولات دانش بنیانی در حوزه صنایع هوایی گفت: در این نمایشگاه تلاش شد تا ضمن حمایت از شرکت های دانش بنیان و عرضه محصولات این شرکت ها و ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران بخش خصوصی از ظرفیت آنان برای تولید انبوه این تولیدات استفاده شود.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به ظرفیت بسیار خوب دریای خزر در خصوص ایجاد فرودگاه آبی بیان کرد: دریای خرر با توجه به وجود 700 کیلومتر مرز آبی با کشورهای حاشیه خزر و نبود زمین کافی برای احداث فرودگاه در استان های شمالی دریای خوبی در ایجاد فرودگاه آبی است.

خواجه فرد با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان ایرانی نقش مهمی در ساخت محصولات مختلف در صنایع هوایی دارند، افزود: هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی، تولید نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی در گیلان

رونمایی از هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی در گیلان