مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-20ورزشي

اماکن ورزشی ادارات برای مردم قابل استفاده باشد


فرماندار همدان با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در اختیار ادارات باید برای عموم مردم قابل استفاده باشد گفت: برون سپاری و خودگردان بودن مجموعه های ورزشی محاسنی داشته اما نباید اجازه دهیم زیرساخت ها فقط در اختیار قشر برخوردار و همراه با هزینه های خاص باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی بعد از ظهر امروز در شورای تربیت بدنی و ورزش شهرستان همدان اظهار کرد: امکانات و زیرساخت های ورزشی در اختیار تربیت بدنی، ادارات و مراکز آموزشی باید برای عموم مردم قابل استفاده باشد.

  وی با انتقاد از عملکرد جزیره ای در برخی از موضوعات افزود: به جای تجمیع امکانات و حرکت به سمت اهداف با عملکرد پراکنده و محدود کردن امکانات و خدمات به اقشار خاص، کارکنان یا افراد محدود به نتیجه نمی رسیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه ناهنجاری های اجتماعی و فضای مجازی قابل توجه است تاکید کرد: باید فضا را باز کنیم و با نگاه بلند به سلامت شهروندان توجه کنیم؛ امکانات برای استفاده مردم فراهم شده و از  حداکثر ظرفیت های موجود باید در این راستا اسنفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه ما دسترسی اقشار محروم و کم درآمد به امکانات ورزشی است اضافه کرد: پیاده راه بلوار ارم یک طرح مناسب و کارامد در جهت سلامت مردم است هر چند مخالفانی داشت اما اکنون بهترین فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن ورزشی ادارات برای مردم قابل استفاده باشد

اماکن ورزشی ادارات برای مردم قابل استفاده باشد