مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-20سياسي

محکومیت قطعی پیمانکار قلعه رودخان فومن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، جان احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان امروز از منطقه قلعه رودخان فومن در راستای نظارت قضایی بر طرح های گردشگری بازدید کرد .

  وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه منطقه تاریخی و گردشگری قلعه رودخان فومن در سال 88  به مدت 10 سال به  فردی برای گردشگری، حفاظت و صیانت واگذار شد، اظهار کرد: پس از اتمام ده سال این قرارداد تمدید نشده و این فرد بدون قرارداد در این مکان فعالیت داشته است.

  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه این فرد مرتکب جرائم زیادی چون حفاری غیرمجاز، تخریب اراضی ملی، قطع درختان جنگلی و غیره شده، تصریح کرد: فرد مذکور اخیراً نیز به جرم قطع درختان جنگلی به 6ماه حبس تعزیری، پرداخت 105میلیون تومان جزای نقدی و  61 میلیون تومان ضرر و زیان محکوم شده و به مدت دو سال به عنوان مجازات تکمیلی از هر نوع اشتغال و فعالیت در حوزه منابع طبیعی محروم شده است.

  آقایی با تأکید بر اینکه پیمانکار سابق قلعه رودخان به دلیل ارتکاب جرائم و تخلفات مذکور صلاحیت صیانت از منابع طبیعی و مدیریت گردشگری این منطقه را ندارد، بیان کرد:  باید بر اساس تشریفات قانونی، مزایده و فراخوان برگزارشده و حفاظت از این منطقه به فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت قطعی پیمانکار قلعه رودخان فومن

محکومیت قطعی پیمانکار قلعه رودخان فومن