مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-20سياسي

ظرفیت ها و مشکلات استان مرکزی در سفر رییس جمهور مطرح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، ظهر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به مطالبات مردم در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی اظهار کرد: - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در سفر رییس جمهور به استان تلاش می کنیم ظرفیت ها و مشکلاتی که در حوزه های مختلف وجود دارد را به آگاهی رییس جمهور و هیأت دولت برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، ظهر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به مطالبات مردم در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان تلاش می کنیم ظرفیت ها و مشکلاتی که در حوزه های مختلف وجود دارد را به آگاهی رییس جمهور و هیأت دولت برسانیم.

نظری افزود: مشروح برنامه های سفر رییس جمهوری امشب از سوی استاندار مرکزی در گفت و گوی ویژه تلویزیونی به سمع و نظر همشهریان رسانده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در این سفر به دنبال سیاه نمایی نیستم بلکه تمرکز دولت بر شفاف سازی و پرهیز از اقداماتی است که ذهنیت منفی در کشور ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ها و مشکلات استان مرکزی در سفر رییس جمهور مطرح می شود

ظرفیت ها و مشکلات استان مرکزی در سفر رییس جمهور مطرح می شود