مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-20اقتصادي

استاندار تهران: مترو پرند تا پایان سال به بهره برداری می رسد


با پیش بینی و تامین اعتبار از محل مولدسازی اراضی شهر جدید پرند، فاز اول مترو پرند انجام شد و این پروژه با اعتبار هزار میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران؛ منصوری استاندار تهران در حاشیه فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی - پرند، ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: طبق تعهد قرار بود که تا پایان تیرماه تست سرد پروژه انجام شود که محقق شد؛ البته پروژه سنگینی بود و در بخش های مختلف زحمت کشیده شده است.

  وی افزود: مطالعات پروژه سال 84 انجام شده و در سال 91 پروژه به شهرداری واگذار شد؛ البته در یک سال گذشته نگاه فرابخشی حاکم بود تا نتیجه مطلوب حاصل و طبق تعهد تست سرد انجام شود.

  استاندار تهران عنوان کرد: با پیش بینی و تامین اعتبار از محل مولدسازی اراضی شهر جدید پرند، فاز اول انجام شده و هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که تامین اعتبار شده و تا پایان سال پروژه به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی - پرند، صبح امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران، امید احمدی فرماندار رباط کریم و دیگر مسئولان، از فرودگاه امام خمینی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مترو پرند تا پایان سال به بهره برداری می رسد

استاندار تهران: مترو پرند تا پایان سال به بهره برداری می رسد