مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-20اقتصادي

توقف رانت بازرس متخلف با پیگیری گروه سوت زنی خبرگزاری فارس


پس از انتشار گزارش سوت زنی مبنی بر رانت بازرس اصناف یکی از شهرستان های استان گلستان که بدون مجوز در حوزه مشاوره املاک فعالیت می کرد، برای همسر فرد متخلف پروانه فعالیت این صنف صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، براساس گزارش یکی از شهروندان استان گلستان مبنی بر تخلف بازرس اصناف یکی از شهرستان ها، گزارش خبری با عنوان سوت زنی رانت کارمند بازرس در اتاق اصناف شهرستانی در گلستان/ افشای هویت در صورت استمرار تخلف منتشر شد.

طبق گزارش مذکور، فردی با بیش از دو دهه فعالیت در جایگاه بازرسی اتاق اصناف یکی از شهرستان های استان، چندین سال در واحد صنفی مشاوره اطلاعات املاک در آن شهرستان فعالیت می کند، در حالی که هیچ گونه مجوز فعالیت برای وی ثبت نشده بود.

برای اطمینان از فعالیت فرد مذکور در حوزه مشاوره املاک، با فرد متخلف در پوشش خرید مسکن ارتباط گرفته و از اشتغال وی در این زمینه مطمئن شدیم، همچنین گزارشگر اسنادی را از سامانه های مربوطه ارائه کرد که نشان داد تا حالا پروانه کسبی برای بازرس متخلف صادر نشده بود، در حالی که وی طبق اسناد دریافتی چند دهه در پست بازرسی اتاق اصناف شهرستان بر نحوه صدور مجوز برای واحدهای صنفی آن منطقه نظارت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف رانت بازرس متخلف با پیگیری گروه سوت زنی خبرگزاری فارس

توقف رانت بازرس متخلف با پیگیری گروه سوت زنی خبرگزاری فارس