مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-20اقتصادي

کسری بودجه بیش از 100 میلیارد تومانی بهزیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سید محمدحسن صافی، مسئول دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در مورد اشتغال و بیمه جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: - سید محمدحسن صافی با تاکید بر اینکه برای معلولین موضوع تثبیت شغل بسیار مهم است عنوان کرد: سازمان بهزیستی در سال جاری بیش از 100 میلیارد تومان کسری بودجه دارد تا بتواند تثبیت شغل 30 هزار نفر معلول تحت پوشش را پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سید محمدحسن صافی، مسئول دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در مورد اشتغال و بیمه جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی برای بیش از 30 هزار نفر از معلولین پرداخت بیمه داشته است که در سال جاری با توجه به افزایش نرخ دستمزد به ارزش 5 میلیون و 800 هزار تومان سرانه پرداخت بیمه سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در حال حاضر 1 میلیون و 600 هزار نفر معلول تحت پوشش دارد افزود: سرانه پرداخت بیمه سال گذشته 6 میلیون و 800 بوده که امسال نزدیک به 4 میلیون تومان است.

صافی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از بحث های اصلی که در سازمان بهزیستی مطرح است تسهیل گری اشتغال است بیان داشت: در این راستا هدف سازمان ایجاد اشتغال با منابع مالی و تسهیلات کم بهره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه بیش از 100 میلیارد تومانی بهزیستی

کسری بودجه بیش از 100 میلیارد تومانی بهزیستی