مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-20اجتماعي

کارخانه سرب کاشان مجوز فعالیت دریافت نکرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدشریف زارعی، فرماندار کاشان درخصوص فعالیت کارخانه سرب گفت: در جلسه ای که دو هفته پیش در اصفهان با حضور معاون عمرانی استاندار، - فرماندار کاشان گفت: در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و سرمایه گذار کارخانه سرب مشخص شد که این واحد صنعتی هیچ مجوزی برای فعالیت خود دریافت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدشریف زارعی، فرماندار کاشان درخصوص فعالیت کارخانه سرب گفت: در جلسه ای که دو هفته پیش در اصفهان با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل محیط زیست استان، مدیرکل اداره صمت استان و سرمایه گذار کارخانه سرب برگزارشد مشخص شد این واحد صنعتی هیچ مجوزی برای فعالیتش نگرفته است.

زارعی افزود: محیط زیست استان اصفهان اعلام کرد که این صنعت هیچ مجوزی تاکنون نگرفته و با توجه به اینکه کارخانه سرب کاشان در رده شش ضوابط استقرار واحد های صنعتی و خدماتی است الان هم برای گرفتن مجوز اقدام کند محیط زیست به آن مجوزی نمی دهد.

فرماندار با اشاره به تبعات اجتماعی احداث کارخانه سرب در کاشان گفت: چگونه این صنعت تنها با مجوز تغییر نام و تغیبر کاربری یک شرکت به نام خودش فعالیت احداثش را شروع کرده است؟ فرماندار کاشان تصریح کرد: سرمایه گذار کارخانه سرب می گوید ما تکنولوژی وارد کرده ایم که این صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سرب کاشان مجوز فعالیت دریافت نکرده است

کارخانه سرب کاشان مجوز فعالیت دریافت نکرده است