مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-20دانش

اعمال پروتکل های جدید کرونایی در دانشگاه علوم توانبخشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همزمان با پیک هفتم کرونا، بمنظور بررسی وضعیت دانشگاه و مراکز درمانی وابسته و تصمیم گیری برای حفظ شرایط دانشگاهیان، - پروتکل های جدید در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعمال و ارزیابی وضعیت واکسیناسیون دانشجویان و واکسیناسیون خانوادگی کارکنان مراکز درمانی پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی همزمان با پیک هفتم کرونا، بمنظور بررسی وضعیت دانشگاه و مراکز درمانی وابسته و تصمیم گیری برای حفظ شرایط دانشگاهیان، با حضور رییس و معاونان دانشگاه، مدیران دانشگاه برگزار شد.

حمیدرضا خانکه رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در جلسه ستاد کرونا گفت: بررسی آمار های ابتلا و مرگ و میر در کشور نشان می دهد، وضعیت کرونا رو به وخامت است و شرایط به گونه ای است که خیلی ها حساسیتی نسبت به تزریق واکسن دوز سوم و چهارم ندارند، در صورتی که تزریق دوز سوم بمنزله واکسینه شدن تلقی می شود.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان دانشگاه باید ضوابط خاص تعریف کنیم و با توجه به شروع ترم تابستان و حضور حدود 200 دانشجو در خوابگاه، باید برای چگونگی و کیفیت حضور دانشجویان در کارورزی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال پروتکل های جدید کرونایی در دانشگاه علوم توانبخشی

اعمال پروتکل های جدید کرونایی در دانشگاه علوم توانبخشی