مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-20اقتصادي

خرید و فروش امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین در واکنش به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان گفت: هرگونه واگذاری یا خرید و فروش امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع و غیر قانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فولیان اظهار کرد: یکی از معضلات امروزه ی کشور تامین مسکن می باشد که با اجرای طرح ملّی مسکن، بستر و زمینه رونق تولید در حوزه مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه فراهم شده است.

وی افزود: حسب گزارشات واصله مردمی و مراجع نظارتی، برخی از شهروندان به استناد برگه تاییدیه سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن و تعدادی از مشاورین املاک و افراد سودجو در سطح استان اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح اقدام ملی مسکن به صورت وکالتی می کنند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریدارانِ امتیازات و نیز عدم انجام فرآیند انتخاب واحد و انعقاد قرارداد واگذاری، منجر به سوء استفاده و تضییع حقوق خریداران و در نهایت درگیری پروژه ها با پرونده های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرایم خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: افزون بر این ممکن است برخی از متقاضیان طرح ملی مسکن پس از ثبت نام فاقد شرایط لازمه قانونی تشخیص داده شوند و به این ترتیب مدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است

خرید و فروش امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است