مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-20سياسي

خانواده شهدا 5 زوج خوزستانی را به خانه بخت فرستادند


سرکار حاجیه خانم نورانی مسئول گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با همت دوستان و همراهان، پنج زوج جوان را در ایام دهه ولایت و عیدغدیرخم راهی خانه بخت کنیم.

وی در همین ارتباط بیان کرد: دو زوج از این عزیزان ساکن مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا هستند و سه زوج دیگر هم در روستاهای اطراف اهواز سکونت دارند.

مسئول گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز عنوان کرد: جشن عروسی این زوج های جوان با یاری خداوند در تالار ملی حفاری اهواز انجام شد که رضایت آنها را در پی داشت.

وی درباره نحوه کمک به این زوج ها برای برپایی جشن عروسی و ازدواج آنها تصریح کرد: لباس عروس، لباس داماد، سفره عقد، آرایشگاه عروس و داماد و ماشین عروس با کمک گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز فراهم شد.

نورانی خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته از سوی گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز شام عروسی این عزیزان نیز تامین شد و عروس و دامادها به آتلیه هم رفتند.

وی درباره هدایای داده شد به زوج های جوان توضیحاتی ارائه داد و افزود: سرویس تشک و پتو، سرویس ظروف چینی و یک کارت هدیه 600 هزار تومانی از سوی گروه جهادی شهیدان نورانی اهواز به آنها اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا 5 زوج خوزستانی را به خانه بخت فرستادند

خانواده شهدا 5 زوج خوزستانی را به خانه بخت فرستادند