مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-20سياسي

رییسی: اطلاع کامل از اقدامات دولت حق مردم است / مسئولان در برابر شبهات منفعل نباشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت به مذاکرات سران کشور های ضامن روند آستانه و دیدار با رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اشاره کرد و گفت: - رییس جمهور خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: لازم است در تبیین اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود فعال تر و جدی تر عمل کنید.

این حق مردم است که از اقدامات و روند ها در دستگاه های اجرایی اطلاع کامل داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت به مذاکرات سران کشور های ضامن روند آستانه و دیدار با رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اشاره کرد و گفت: بحمدالله حرکتی که در زمینه تقویت سیاست همسایگی در دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، از سوی دولت مردمی آغاز شده در حال نتیجه دادن است.

در دیدار های دوجانبه، هم آقای پوتین و هم آقای اردوغان بر اجرای توافقات صورت گرفته با کشورمان مُصِر بودند که این مساله پیگیری مجدانه دستگاه های مربوطه را می طلبد.

رییس جمهور با اشاره به درخواست رییس جمهور روسیه از ایران برای تکمیل خط راه آهن رشت-آستارا، به معاون اول خود مأموریت داد تا با همکاری وزارت راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اطلاع کامل از اقدامات دولت حق مردم است / مسئولان در برابر شبهات منفعل نباشند

رییسی: اطلاع کامل از اقدامات دولت حق مردم است / مسئولان در برابر شبهات منفعل نباشند