مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-20اقتصادي

نیازمند ورود هلدینگ های سرمایه گذاری به لرستان هستیم


ما برای اتمام و اجرای پروژه های نیمه تعطیل و تعطیل در بخش صنعت و معدن علاوه بر حمایت های دولتی نیاز به ورود هلدینگ های سرمایه گذاری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در آیین تجلیل از صنعتگران نمونه ملی و استانی با بیان اینکه لرستان ذخایر خدادادی فراوانی دارد، عنوان کرد: این ذخایر و ظرفیت ها به فعلیت نمی آید، مگر به پشتوانه منابع و سرمایه های انسانی.

وی افزود: لرستان در بخش های مختلف از جمله صنعت داروسازی، نساجی، فرآورده های لبنی ، معادن و سنگ حرف برای گفتن دارد، اما برای فعال کردن اما نیاز به سرمایه گذاری دارد.

استاندار لرستان گفت: ما برای اتمام و اجرای پروژه های نیمه تعطیل و تعطیل در بخش صنعت و معدن علاوه بر حمایت های دولتی نیاز به ورود هلدینگ های سرمایه گذاری داریم.

 زیویار بر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی تاکید کرد و گفت: در صورت حمایت از واحد های صنعتی همچنین تعیین تکلیف پروژه های نیمه تعطیل شاهد اشتغال زایی مناسبی خواهیم بود.

وی بیان کرد: از آذر ماه سال گذشته تا اواخر فصل بهار سال جاری حدود 4 یا 5 هزار نفر به بیمه شدگان استان اضافه شده که اتفاق خوبی است.

استاندار لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در حوزه آب و برق زیرساخت های بالقوه ای وجود دارد، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ورود هلدینگ های سرمایه گذاری به لرستان هستیم

نیازمند ورود هلدینگ های سرمایه گذاری به لرستان هستیم