مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-20سياسي

دوئل شورای شهر و شهرداران البرز/نوبت به چهارباغ رسید


طی دو ماه اخیر بیش از پنج شهردار از شهرهای مختلف استان البرز اعم از کرج، فردیس، تکنمان، چهارباغ و شهر جدید مهستان دستخوش تغییر شدند، تغییراتی که ارائه خدمات به شهروندان را دچار تأخیر و مشکل می کند.

- خبرگزاری فارس-طیبه جواهری: چندی پیش بود که درگوشی ها خبر از استیضاح شهردار کرج می داد و سرانجام مصطفی سعیدی سیرایی بنا به ناتوانایی در اجرای مصوبات و انتظارات شورای شهر برکنار شد، در کمتر از چند روز اعضای شورای شهر فردیس نیز به دلیل عدم سکونت محمدرضا آژیر، طی اقدامی ناگهانی دست به برکناری شهردار وقت زدند.

  فردیس این اقدام از سوی اعضای شورای شهر فردیس حواشی متعددی را پیش روی مدیریت شهری گذاشت، تا جایی که کار به خطبه نماز جمعه کشید و امام جمعه فردیس اعضای شورای شهر را محجور خواند و اعلام کرد نباید عزل و نصب ها فرمایشی در شهر صورت بگیرد.

وی در خطبه های نماز جمعه در این خصوص گفت که عزل شهردار فعال و جهادی شیوه کار به این سبک غلط است؛ شوراهای اسلامی نماد مردمسالاری دینی هستند آنها را تحت امر خود و محجور فرض نکنید.

امام جمعه فردیس در این خصوص اظهار کرده است که  این شیوه کار غلط است و اینطور تحت امر که شب دستور بدهید و صبح بدون قدرت انتخاب به شورا ، دستورتان اجرا شود، من مخالفم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل شورای شهر و شهرداران البرز/نوبت به چهارباغ رسید

دوئل شورای شهر و شهرداران البرز/نوبت به چهارباغ رسید