مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-20اجتماعي

ایمن سازی و مناسب سازی معابر شهری قلب پایتخت


ایمن سازی معابر شهری قلب پایتخت با اولویت بندی معابر پر خطر و حادثه خیز توام با نگاه ویژه به عابرین پیاده در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، رنجبریان شهردار منطقه 6 تهران اظهارداشت: آرام سازی جریان ترافیکی، مناسب سازی پیاده رو ها و افزایش سطح ایمنی معابر از جمله اهداف حوزه های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی در جهت عملیاتی کردن برنامه های سال 1401 این منطقه است.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که مطابق آمارهای ارائه شده شهرداری منطقه 6 دارای بیشترین شهروند سالمند در شهر تهران است لذا لازم ضرورت دارد زیرساخت های شهری منطقه برای حضور و فعالیت این قشر فراهم شود به همین منظور اجرای برنامه عملیاتی 1401 با تمرکز عمده بر روی مناسب سازی پیاده روها همراه است.

   شهردار منطقه 6 در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته مطرح کرد: در راستای آرام سازی جریان ترافیکی و انضباط بخشی حرکت وسایل نقلیه، اجرای 350 متر جدول گذاری و جداسازی مسیر حرکتی در خیابان کارگر شمالی حد فاصل خیابان هیئت تا خیابان شهید اکبری به طول 170 متر انجام که اثر بخشی و رضایت شهروندان را فراهم نموده است.

وی بیان کرد: در ادامه این طرح، اصلاح هندسی تقاطع خیابان کارگر و خیابان فاطمی به جهت ایمن سازی تردد سالمندان و عابرین پیاده با ایجاد یکصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی و مناسب سازی معابر شهری قلب پایتخت

ایمن سازی و مناسب سازی معابر شهری قلب پایتخت