مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-20سياسي

راه اندازی درمانگاه ناباروری در سمنان/ مجوز کلینیک درمان زخم دیابت اخذ شد


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: با رایزنی های متعدد، مجوز راه اندازی درمانگاه ناباروری و کلینیک درمان زخم دیابت برای استان سمنان اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار سمنان، با بیان اینکه طرح های فناورانه جهاددانشگاهی در راستای مأموریت های کلان این نهاد به تصویب رسیده است، اظهار کرد: در سال جاری، یک طرح فناورانه در حوزه دام پروری با محوریت تبدیل شهرستان مهدی شهر به قطب دام پروری با عنوان مرکز اصلاح نژاد دام سبک توسط جهاددانشگاهی استان در حال اجراست.

 وی از خرید تجهیزات آزمایشگاه پایه جهاددانشگاهی در مرکز به نژاد دامی جهاددانشگاهی استان در شهرستان مهدی شهر خبر داد و عنوان کرد: با راه اندازی مرکز اصلاح نژاد و به نژاد دامی و ایستگاه اصلاح نژاد دام سنگسری، بسترهای لازم برای رشد و توسعه بیشتر صنعت دام پروری در استان سمنان و خصوصاً شهرستان مهدی شهر فراهم شود.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: علاوه بر این، طرح های فناورانه در حوزه پزشکی و معدن توسط جهاددانشگاهی استان در حال اجراست؛ در حوزه پزشکی و زیست فناوری، درمانگاه ناباروری، درمانگاه دیابت (مرکز جامع ترمیم زخم) و خدمات حوزه مهندسی بافت (در ذیل مرکز جامع زخم) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه ناباروری در سمنان/ مجوز کلینیک درمان زخم دیابت اخذ شد

راه اندازی درمانگاه ناباروری در سمنان/ مجوز کلینیک درمان زخم دیابت اخذ شد