مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-20حوادث

مرگ یک شهروند بر اثر نقص فنی آسانسور در بندرعباس+ فیلم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: نقص فنی آسانسور منجر به سقوط و مرگ یکی از ساکنین ساختمانی در محله نایبند بندرعباس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدامین لیاقت رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: ساعت 7:16 بامداد چهارشنبه 29 تیر، مرکز 125 آتش نشانی خبر سقوط فردی در چاله آسانسور را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه حادثه در ساختمان مسکونی در بن بست طراوت نایبند شمالی رخ داده، ادامه داد: بر اثر نقص فنی کابین آسانسور در طبقه سوم ساختمان گیر می کند و به دلایلی که هنوز مشخص نیست یکی از ساکنین در چاهک آسانسور سقوط کرده و بر اثر شدت جراحات در دم جان می بازد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: به محض اطلاع از وقوع سانحه تیم نجات آتش نشانی از ایستگاه شماره یک به محل اعزام شد و عملیات انتقال حادثه دیده به سطح انجام می شود.

لیاقت از شهروندان خواست به هنگام گیر کردن در آسانسور خونسردی خود را حفظ کرده و به یاد داشته باشند تا زمانی که خودسرانه اقدام به خروج نکنند در امان هستند.

وی گفت: شهوندان در چنین مواقعی باید آژیر کابین را به صدا در آورده، سپس با شماره شرکت که درون آسانسور درج شده تماس بگیرند و اگر به هر دلیل موفق به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک شهروند بر اثر نقص فنی آسانسور در بندرعباس+ فیلم

مرگ یک شهروند بر اثر نقص فنی آسانسور در بندرعباس+ فیلم