مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-20حوادث

اعضای باند تجاوز به عنف در سراوان دستگیر شدند/ شاکیان به پلیس مراجعه کنند


دادستان شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در سراوان خبر داد و گفت: شاکیان این افراد می توانند به پلیس مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دادستانی سراوان، علیرضا بیگلری زاده روز چهارشنبه با تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: عده ای از دختران و زنان جوان شهرستان سراوان به دادستانی مراجعه و اعلام کردند هنگامی که با دوست اجتماعی خود در جاده ای خارج از شهر دیدار داشته اند، طعمه گروهی متجاوز به عنف شده و مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته اند که بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شد.

وی افزود: این دختران جوان در شکایت های خود عنوان کرده بودند که افراد متجاوز از این اقدام فیلم برداری کرده و با تهدید به انتشار فیلم و عکس ها در فضای مجازی از آن ها قصد تکرار خواسته شوم خود را داشته و با دریافت مبالغی اقدام به اخاذی کرده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با دستورات به موقع و اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان سراوان اعضای این گروه منسجم در تاریخ 27 تیرماه جاری دستگیر و در بازجویی بدوی به اعمال ارتکابی خود اقرار کردند.

دادستان سراوان با بیان اینکه این اولین اقدام این گروه متجاوز به عنف نبوده است، تصریح کرد: تا کنون تعدادی از شکات مراجعه داشتند و شناسایی سایر شکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند تجاوز به عنف در سراوان دستگیر شدند/ شاکیان به پلیس مراجعه کنند

اعضای باند تجاوز به عنف در سراوان دستگیر شدند/ شاکیان به پلیس مراجعه کنند