مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-20اقتصادي

تکنیک های پیش بینی قیمت آهن آلات


پیش بینی قیمت محصولات فولادی همچون میلگرد و تیرآهن برای خریداران و مصرف کنندگان این مقاطع اهمیت زیادی دارد؛ در این مطلب به معرفی 3 تکنیک برای تخمین نرخ این محصولات می پردازیم.

- پیش بینی بهای آهن آلات، همچون: میلگرد و تیرآهن هم برای فعالان این حوزه در بازار فولاد و هم برای سرمایه گذاران اهمیت بسیاری دارد.

تمام روش های پیش بینی قیمت در بازارهای مالی بر اساس احتمال پیش می روند؛ ازآنجایی که هنوز ماشین زمان اختراع نشده و هیچکس نتوانسته از آینده به اکنون سفر کند، پس امکان پیش بینی دقیق نرخ محصولات ارزشمندی چون آهن و فولاد هم وجود ندارد! در این مقاله تکنیک هایی را آموزش می دهیم که به شما کمک می کند قیمتی نزدیک به قیمت واقعی محصولات آهنی و فولادی تخمین بزنید.

هرچقدر پیش بینی شما به نرخ واقعی نزدیک تر باشد، با دقت بیشتری می توانید درباره تجارت یا سرمایه گذاری در بازار آهن تصمیم بگیرید.

آیا می توان قیمت آهن آلات را پیش بینی کرد؟ در بازارهای مالی، هیچکس نمی تواند به صورت قطعی حتی چند ساعت بعد را پیش بینی کند و همه چیز براساس حدس و گمان پیش می رود.

بازار آهن آلات هم از این قاعده مستثنی نیست؛ مثلا امکان دارد قیمت محصولات مختلف در یک هفته روند مشخصی را طی کرده باشند، اما طی یک روز بخاطر یک اتفاق غیرقابل پیش بینی، نوسان شدیدی را تجربه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنیک های پیش بینی قیمت آهن آلات

تکنیک های پیش بینی قیمت آهن آلات