مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-20اقتصادي

احیای واحدهای راکد در اولویت کاری وزارت صمت/قیمت روغن 9 تا 15 کاهش می یابد


معاون صنایع عمومی وزارت صمت با تاکید بر اینکه کنترل قیمت و سیاست حمایت از تولید را در دستور کار داریم، گفت: در آینده نزدیک کاهش 9 تا 15 درصدی روغن را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مهدی برادران ظهر امروز در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه ملی و استانی که در سالن همایش اتاق بازرگانی لرستان و به مناسبت روز صنعت و معدن برگزار شد با اشاره به اینکه حجم پروژه های نیمه تعطیل و تعطیل لرستان نسبت به دیگر استان ها بیشتر است، عنوان کرد: رویکرد جدید وزارت صمت و استانداری در قالب کارگروه ویژه رفع مشکلات واحد ها هم در سطح ملی و هم در سطح استانی است.

وی افزود: امیدواریم اعتبارت ویژه را با تصویب طرح آمایش استانی به حوزه صنعت استان تزریق کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: پروژه های داریم که ده سال تعطیل هستند و ما به دنبال این هستم که نسبت به رفع مشکلات این پروژه ها به نفع اقتصاد و صنعت استان ورود کنیم.

برادران بیان کرد: در طرح آمایش ملی قرار است اعتبارات به صورت متوازن توزیع شود، همچنین تعیین تکلیف واحدها و پروژه های نیمه تعطیل و تعطیل را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اینکه کنترل قیمت و سیاست حمایت از تولید را در دستور کار داریم، گفت: در آینده نزدیک کاهش 9 تا 15 درصدی روغن را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای راکد در اولویت کاری وزارت صمت/قیمت روغن 9 تا 15 کاهش می یابد

احیای واحدهای راکد در اولویت کاری وزارت صمت/قیمت روغن 9 تا 15 کاهش می یابد