مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-20سياسي

تخصیص بودجه برای احداث حسینیه مصلی


رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه در بودجه سال 1401 شهرداری همدان برای احداث حسینیه مصلی اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: احداث و اتمام این پروژه نیازمند کمک دستگاه های ذیربط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای شورای شهر بر اساس تعهد و مسئولیتی که دارند و با توجه به قانون در راستای صرفه و صلاح شهر و شهروندان تصمیم گیری می کنند اظهار کرد: مدیریت شهری به تنهایی قادر به حل بعضی از مشکلات نیست و انتظار می رود در راستای تسهیل در امور ارائه خدمات به مردم، دیگر دستگاه های اجرایی نیز شورا و شهرداری را در این اهداف کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال 1401 شهرداری همدان برای احداث حسینیه مصلی اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: احداث و اتمام این پروژه نیازمند کمک دستگاه های ذیربط است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان همچنین در خصوص حسینیه امام خمینی( ره) عنوان کرد: لازم است شهردار با توجه به اینکه با همکاری حسینیه امام خمینی بخشی از ملک حسینیه به معبر تبدیل و الان مورد استفاده همشهریان قرار دارد راهکار عملی برای رفع مشکلات فی ما بین شهرداری و هیئت امنای این حسینیه ارائه دهد و عزم شورا برای حل این مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه برای احداث حسینیه مصلی

تخصیص بودجه برای احداث حسینیه مصلی