مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-20سياسي

آیا محکوم امنیتی می تواند صلح جو باشد؟


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر فعالیت های مصطفی تاج زاده تاکید کرد: اصلاح طلبان باید تکلیف شان را با نظام مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی تاج زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب جمعه (19 تیرماه) به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

در روزهای اخیر اما نزدیکان و هم فکران وی سعی دارند با اشتباه نشان دادن این عناوین اتهامی، او را به عنوان شخصیتی اندیشه ورز، صادق، مسئولیت شناس و فرهمند معرفی کنند.

در همین رابطه گفت وگویی با حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی داشتیم که در زیر می خوانید: فارس: پس از بازداشت آقای تاج زاده، فعالین اصلاح طلب و نزدیکان وی سعی دارند که او را به عنوان شخصیتی اندیشه ورز، مسئولیت شناس و صادق معرفی کنند.

به عقیده شما جمع بین اتهامات امنیتی و این ویژگی ها در یک نفر امکان دارد؟ بوربور: ممکن است که آقای تاج زاده از نظر اصلاح طلبان دارای این ویژگی ها باشد زیرا در مسیر اهداف آن ها اقدام می کند.

این افراد عده ای را تربیت کرده اند که رژیم صهیونیستی گفت آن ها سرباز پیاده نظام ما هستند؛ با این وجود آیا افراد هم جهت آقای تاج زاده تاکنون گفته اند که اسراییل غلط کرده چنین حرفی زده است؟  آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا محکوم امنیتی می تواند صلح جو باشد؟

آیا محکوم امنیتی می تواند صلح جو باشد؟