مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-20اقتصادي

مردم استان زنجان تکمیل فرآیند دریافت واکسن است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: افرادی که شش ماه از تزریق آخرین دُز واکسن آن ها گذشته و دُز سوم و یا چهارم را دریافت نکرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، مرتضی شهامی در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه خبرهای ناخوشایندی مبنی بر افزایش بیماری کرونا منتشر شده است، اظهار داشت: امیدواریم این سویه با همکاری و همراهی مردم و حوزه بهداشت و درمان، متوقف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون اخیراً تعطیل شده بود، تصریح کرد: طبق مصوبه کشوری و متناسب با آمار تزریق واکسن باید مراکز تجمیعی مجدداً راه اندازی شود.

وی افزود: طبق مصوبات جلسه اخیر ستاد کرونای استان، علاوه بر ضرورت استفاده از ماسک در فضاهای بسته و عمومی، توصیه به تزریق دُز چهارم واکسن نیز می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در ادارات استقبال خوبی از تزریق واکسن شود، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها و شرکت های بزرگ همکاری لازم برای تزریق واکسن در محل کار را داشته باشند تا موج هفتم کرونا به خوبی مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان زنجان تکمیل فرآیند دریافت واکسن است

مردم استان زنجان تکمیل فرآیند دریافت واکسن است