مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-20سياسي

اصلاح طلبان با دامن زدن به ماجرای تاج زاده و حجاب به دنبال چه هستند؟


نماینده فریدن و فریدونشهر در مجلس به تشریح اهداف اصلاح طلبان از دامن زدن به ماجرای بازداشت تاج زاده و حجاب اجباری پرداخت.

- حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به بررسی حواشی اخیر پیرامون مسئله حجاب و همچنین بازداشت تاجزاده پرداخت و گفت: در مسئله حجاب باید گفت که ما به عنوان یک ملت مسلمان که در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم، باید به قوانین و قواعد اسلامی پایبند باشیم و هرگونه خدشه وارد کردن به اصول و قواعد اسلامی از سوی هرکس که باشد جرم است و موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی می شود و باید با آن برخورد شود.

محمدصالحی در ادامه گفت: ورود جریانات سیاسی و دامن زدن آنها به مسائلی از قبیل حجاب اجباری و یا بازداشت یک فرد نیز بسیار کار اشتباهی است.

چرا که اینگونه برداشت می شود که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این عرصه به نفع خودشان استفاده کنند و با همراهی بیگانگان به هدف و منافع خودشان برسند.

وی افزود: امروز که کشور ما به وحدت و اتحاد بیشتر در جهت تقویت نظام نیاز دارد اینگونه برخوردها و جریان سازی ها صحیح نیست.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر با بیان اینکه در مسئله بازداشت تاجزاده نباید گذشته وی را ملاک قضاوت قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان با دامن زدن به ماجرای تاج زاده و حجاب به دنبال چه هستند؟

اصلاح طلبان با دامن زدن به ماجرای تاج زاده و حجاب به دنبال چه هستند؟