مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-20سياسي

«تعاونی مسکن» شهرداری کرج ساماندهی می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج باید به معنای واقعی عضوگیری و فعالیت نماید و نباید محدود به 600-700 نفر باشد.

- علیرضا رحیمی، نائب رییس شورای شهر کرج، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مشاهده هرگونه انحصارگرایی تهدیدی برای تحقق رسالت واقعی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج است و باید چترِ حمایتی خود را بر سر تمامی کارکنان محترم بگستراند.

وی افزود: لذا فراخوان و اطلاع رسانی خوب و دعوت از تمامی کارکنان جهت عضویت در تعاونی مسکن و تشریح تسهیلات و مزایای موجود باید در دستور کار هیأت مدیره این مجموعه قرار بگیرد و عملکردِ آن واقعی و در جهت رفاهِ حال پرسنل خدوم شهرداری کرج باشد.

این مقام مسؤول در راستای تصویب لایحه تعاونی مسکن در خصوص اراضی واقع در بلوار هوشیار ادامه داد: تعاونی مسکن با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار کرج می تواند اقدامات خوبی در جهت خانه دار کردن آندسته از کارکنانی که هنوز امکان خریداری خانه برایشان مهیا نشده انجام دهد .

به گفته رحیمی، شورای شهر کرج خواستارِ فراگیرتر شدن فعالیت های این تعاونی، عضوگیری جدی و عمومی آن، پرهیز از هرگونه ایجاد انحصار، تعریف پروژه های سازگار با بودجه و وضعیت مالی کارکنان وگزارش دهی مستمر و شفاف سازی مضاعف اقدامات جاری می باشد تا از اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعاونی مسکن» شهرداری کرج ساماندهی می شود

«تعاونی مسکن» شهرداری کرج ساماندهی می شود