مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-20اجتماعي

آغاز به کار دبیرخانه مرکزی طرح ملی پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان


دبیرخانه مرکزی طرح ملی پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان (پات)، در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد و کارگاه های این طرح از مرداد ماه تا دی ماه 1401 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهدی وجدانی همت مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه رشد تحصیلی و کسب موفقیت در تحصیل، یکی از اهداف مهم حضور دانشجویان در مراکز آموزشی و دانشگاه ها است، گفت: در این مسیر دانشجویان با مسائل و مشکلاتی مواجه می شوند که یکی از این مسائل، افت تحصیلی و مشروط شدن تعدادی از دانشجویان در برخی از مقاطع تحصیلی است.

این مسئله امروزه در مراکز آموزش عالی کشورهای مختلف به عنوان یک دغدغه و یک موضوع جدی مطرح هست؛ چرا که علاوه بر هدر دادن سرمایه های انسانی، اقتصادی و مالی دانشگاه ها، تاثیرات مخربی بر سلامت روان و آماده سازی دانشجویان برای آینده دارد.

وی تصریح کرد: مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی در یک دوره دو ساله اقدامات ارزشمندی را در حوزه پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان انجام داده است.

این مرکز در اسفند ماه طرح جامعی را تحت عنوان طرح پات (پیشگیری از افت تحصیلی) بر اساس تجربه های موفق و ارزشمندی که دانشگاه علامه طباطبایی در این زمینه داشته است، تدوین و به دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیرخانه مرکزی طرح ملی پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان

آغاز به کار دبیرخانه مرکزی طرح ملی پیشگیری از افت تحصیلی دانشجویان