مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-20اقتصادي

دستگاه ایکس ری در گمرک بندر دیر نصب شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در بندر دیر یک دستگاه ایکسری نصب شده است و همچنین عملیات اجرایی محوطه سازی به مساحت سه هکتار آغاز شده است که تا اوایل مهر آماده بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بندر دیر به واسطه موقعیت مکانی در بین بنادر ایرانی حوزه خلیج فارس و طول نوار ساحلی استان بوشهر کمترین فاصله را با بندر الرویس کشور قطر دارد که این موضوع منجر به جذابیتی ویژه برای بندر دیر شده است.

وی افزود: در بندر دیر احداث چهار پست اسکله رمپ در دستور کار است که تا پایان این ماه پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و همچنین مناقصه احداث ساختمان عملیات بندری نیز عنقریب برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در بندر دیر یک دستگاه ایکسری نصب و همچنین عملیات اجرایی محوطه سازی به مساحت سه هکتار آغاز شده است که تا اوایل مهر آماده بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: در موضوع تسهیل فرایندها نیز نشست های به منظور چابکی و سرعت بخشی در انجام تشریفات ترخیص کالا در بندر انجام شده است تا کالا در کوتاه ترین زمان ممکن در بندر دیر ترخیص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ایکس ری در گمرک بندر دیر نصب شد

دستگاه ایکس ری در گمرک بندر دیر نصب شد