مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 07:222022-07-20سياسي

قرائتی: دستاورد های هسته ای مصداق عمل صالح است


عمل صالح، کاری است که دشمنان را عصبانی کند که خوشبختانه در اقدامات سازمان انرژی اتمی این اتفاق رخ داده و تلاش دانشمندان هسته ای دشمنان را عصبی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دومین نشست از مجموعه جلسات یکپارچه مدیران صنعت هسته ای کشور با حضور مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای و مسئولان ستاد اقامه نماز سازمان انرژی اتمی در سالن همایش های خوارزمی این سازمان تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در این جلسه خطاب به مدیران صنعت هسته ای کشور گفت: برای معرفی ضرورت انرژی هسته ای برای کودکان و نوجوانان نیازمند استفاده از دانش و ادبیات روز این قشر هستیم.

باید برای کودکان و نوجوانان معرفی شود که انرژی هسته ای که مدیران ارشد برای تولید آن در حال تلاش هستند، چیست و از چه جایگاهی برخوردار است.

عصبانیت دشمنان از دستاوردهای هسته ای مصداق عمل صالح است وی عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم در سه مورد نسبت به عمل صالح تأکید شده است، یکی از این موارد این است که عمل صالح، کاری است که دشمنان را عصبانی کند که خوشبختانه در اقدامات سازمان انرژی اتمی این اتفاق رخ داده و تلاش دانشمندان هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائتی: دستاورد های هسته ای مصداق عمل صالح است

قرائتی: دستاورد های هسته ای مصداق عمل صالح است