مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-19اقتصادي

فراخوان برای فرزندخواندگی کودکان دارای بیماری و معلولیت


متقاضیان سرپرستی کودکان دارای شرایط پیگیری درمان و یا دارای معلولیت در مراکز شبه خانواده بهزیستی علاوه بر سامانه فرزندخواندگی، می توانند در سامانه پیامکی 3000012311 ثبت اولیه اطلاعات را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید بابایی مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سالانه حدود 2000 کودک به سرپرستی در قالب فرزندخواندگی سپرده می شوند، گفت: اغلب خانواده های متقاضی فرزندخواندگی خواستار پذیرش کودکان دارای سلامت کامل هستند.

وی افزود: هر چند در سال های اخیر آمار فرزندخواندگی کودکان دارای معلولیت و بیماری های خاص افزایش یافته است اما همچنان تعداد حدود 1000 کودک دارای شرایط پیگیری درمان و یا معلولیت در مراکز شبه خانواده بهزیستی می ‎توانند به صورت موقت و یا در قالب فرزندخواندگی به خانواده های واجد شرایط به سرپرستی سپرده شوند.

بابایی گفت: متقاضیان سرپرستی کودکان دارای شرایط پیگیری درمان و یا دارای معلولیت در مراکز شبه خانواده بهزیستی علاوه بر سامانه فرزندخواندگی، در سامانه پیامکی 3000012311 امکان ثبت اولیه اطلاعات متقاضیان این حیطه فراهم است.

مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تشریح کرد: متقاضیان می ‎توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و استان خود آمادگی خود را اعلام نمایند تا در اسرع وقت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای فرزندخواندگی کودکان دارای بیماری و معلولیت

فراخوان برای فرزندخواندگی کودکان دارای بیماری و معلولیت