مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 17:222022-07-19اقتصادي

پروژه سبزه میدان برای تکمیل نیازمند 250 میلیارد تومان اعتبار است


شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه سبزه میدان در بازه نزدیک قابل افتتاح است، گفت: به لحاظ مالی این پروژه نیازمند 250 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود در شهرداری اظهار داشت: در هر حال مدیریت شهری امروز با دهه های قبل فرق کرده است و یک عامل آن رسانه است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه امروز هر شخص یک رسانه است و هر کس با یک گوشی موبایل با یک عکس یا یک مطلب موضوع را 180 درجه وارونه نشان داد،گفت: همین عامل باعث می شود نظر شهروندان با یک خبر کذب مجازی بهم بریزد.

وی با بیان اینکه در اینجا صحبت از حجم نیست و صحبت از فعالیت نسبت به مساحت موجود است، گفت: ما هیچ موقع نخواهیم توانست در کلیات مطلب به یک اطلاع رسانی درست از مدیریت شهری برسیم.

فیروزفر با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری در ارتباط با فضاسازی شهری گفت: امسال جزو معدود سال هایی بود که سمپاشی سر موقع شروع شد و قبل از شروع آفت این اتفاق افتاد.

شهردار زنجان فضای سبز را یکی از نقاط قوت شهرداری اعلام کرد و افزود: اقدامات قابل قبولی در این حوزه رخ داده و گلکاری در شهر نیز قابل قبول بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سبزه میدان برای تکمیل نیازمند 250 میلیارد تومان اعتبار است

پروژه سبزه میدان برای تکمیل نیازمند 250 میلیارد تومان اعتبار است