مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 17:072022-07-19اقتصادي

تخصیص 460 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان اسلامشهر


رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر از تخصیص 460 میلیارد ریال اعتبار استانی برای دریافت وام اشتغالزایی مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حمیدرضا جعفریان رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، 460 میلیارد ریال اعتبار برای اخذ وام بانکی اشتغالزایی به مددجویان اسلامشهر تخصیص یافته که تاکنون تعدادی از مددجویان برای اخذ وام اشتغالزایی به میزان 60 میلیارد ریال تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

جعفریان افزود: متاسفانه برخی بانکها در اخذ ضمانت بانکی سخت گیری می کنند که موجب شده بسیاری از مددجویان نتوانند از تسهیلات این اعتبار استفاده کنند، در صورتی که تمام مراحل تشکیل پرونده بررسی افراد واجد شرایط تا معرفی به بانک در بهزیستی تنها یک هفته زمان میبرد و محدودیتی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به طرح تامین مسکن برای مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی، تاکید کرد: در استان تهران 60 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اختصاص یافته که خوشبختانه توانستیم در اسلامشهر سهمیه 13 واحد مسکونی را برای خانواده های بالای دو معلول و مددجویان واجد شرایط دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 460 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان اسلامشهر

تخصیص 460 میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان اسلامشهر