مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-19سياسي

روکش آسفالت راه کوراییم - خلفلو در هفته دولت تکمیل می شود


عملیات روکش آسفالت جاده کوراییم به خلفلو که یکی از مهم ترین مطالبات اهالی بخش کوراییم است، تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کوراییم با اشاره به پروژه های در حال اجرای بخش کوراییم نیر اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت راه ارتباطی کوراییم به خلفلو که یکی از مهم ترین مطالبات اهالی بخش کوراییم است، تا هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

وی از گازرسانی به 4 روستای بخش کوراییم هم خبر داد و افزود: عملیات گازرسانی به 4 روستای گلی، سقدیل، سیاه پوش و دابانلو در حال اجرا است.

ناحیه صنعتی در بخش کوراییم ایجاد می شود فرماندار نیر ادامه داد: طرح هادی در روستاهای بخش کوراییم اجرا و طرح هادی چند روستای این بخش هم بازنگری می شود.

محمدی از ایجاد ناحیه صنعتی در کوراییم هم خبر داد و گفت: در کنار ایستگاه راه آهن در مهماندوست، زمینی به مساحت 50 هکتار برای ایجاد ناحیه صنعتی کوراییم در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات اکبر کریمی، بخشدار قبلی کوراییم تقدیر و داود مهدی پور به عنوان بخشدار جدید کوراییم معرفی شد.

انتهای پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روکش آسفالت راه کوراییم - خلفلو در هفته دولت تکمیل می شود

روکش آسفالت راه کوراییم - خلفلو در هفته دولت تکمیل می شود