مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-19حوادث

دستگیری زورگیران خشن قمه به دست/ کشف 30 فقره سرقت


فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق زورگیر و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق زورگیر و کشف 30فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح جزییات خبر فوق گفت: چندی قبل مرد جوانی با مراجعه به اظهار داشت که حوالی ساعت 11 شب در خیابان مطهری در حال تردد بوده که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت از پشت سر اقدام به سرقت کردند به نحوی که راکب عقب موتورسیکلت پیاده و با تهدید قمه و چاقو گوشی تلفن همراهش را زورگیری مرده و هر دو به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: شکایت مرد جوان در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس اگاهی قرار گرفت و در ادامه مشخص شد مردی به نام بهروز از سارقان سابقه دار در حال استفاده از گوشی سرقتی است.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بدین ترتیب کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی قضایی راهی شهرستان شهر قدس شده و در عملیاتی غافلگیرانه بهروز را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با شواهد و مستدات به 30 فقره زورگیری و گوشی تلفن همراه با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران خشن قمه به دست/ کشف 30 فقره سرقت

دستگیری زورگیران خشن قمه به دست/ کشف 30 فقره سرقت