مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-19بين الملل

تجمع اعتراضی مهاجران افغانستانی مقابل سفارت آمریکا در ماداگاسکار


برخی از مهاجران افغانستانی مقابل سفارت آمریکا در پایتخت ماداگاسکار تجمع کرده و خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های خود پس از سال ها انتظار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، برخی از مهاجران افغانستانی نسبت به صدور ویزا و عدم دسترسی به امکانات اولیه مقابل سفارت آمریکا در ماداگاسکار تجمع کردند.

الجزیره گزارش داد: برخی از مهاجران افغانستان مقابل سفارت آمریکا در  پایتخت ماداگاسکار تجمع کرده و خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های خود پس از سال ها انتظار شدند.

معترضان می گویند که درخواست انتقال به آمریکا طی سال 2019 میلادی را به اداره مهاجرات این کشور ارسال کرده و تنها طی دو ماه گذشته مصاحبه ای با آنها انجام شده است.

  این افراد اعلام کردند قرار بود طی یکماه تکلیف این افراد مشخص شود، اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته  و نمایندگی دیپلمایتک آمریکا نیز در این خصوص پاسخگو نیست.

  بهار، سخنگوی این  معترضان به الجزیره گفت: ما از سال 2019 به گروگان گرفته شدیم و تا زمانی که به سوالات ما پاسخ مشخص داده نشود، دست اعتراض برنخواهیم برداشت.

این افراد می گویند که در زمان حضور آمریکا و ناتو در افغانستان با نظامیان این کشور همکاری داشته و در حال حاضر فراموش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی مهاجران افغانستانی مقابل سفارت آمریکا در ماداگاسکار

تجمع اعتراضی مهاجران افغانستانی مقابل سفارت آمریکا در ماداگاسکار