مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-19سياسي

مارکتینگ تکنولوژی درخدمت کسب وکار های ایرانی


گفتگو با مزدک پاکزاد هم بنیانگذار و مدیرعامل اسمارتک - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ دنیایی رو تصور کنید که کسب وکارها با شناخت نیاز شما، ارتباطی درست و هوشمندانه با شما برقرار می کنند و در زمانی که برای شما مناسب است، پیامی که دقیقا راه حلی برای نیاز شماست را از طریق راه ارتباطی درست به شما می رسانند.

دنیایی که از تبلیغات صرف و فله ای به دنیایی پا می گذارید که به جای اینکه تحت حمله پیام های تبلیغاتی بیهوده، غیرهدفمند و محصول محور قرار بگیرید، پیام های کسب وکار برای شما هدفمند، مناسب دغدغه و راه حل محور است.

این دنیا چندان هم دور از دسترس نیست و به واسطه ی ابزارهای مارکتینگ تکنولوژی که این روزها خون تازه ای به فضای دیجیتال مارکتنیگ دمیده اند امکان پذیر شده.

دنیایی هدفمند و هوشمند که کسب وکار با استفاده از آن هزینه های تبلیغاتی خود را هوشمند مدیریت و با کاربر ارتباطی پایدار و ریشه دار برقرار می کند.

در ایران، تا همین چند سال پیش دانش تکنولوژی بازاریابی ، در انحصار سرویس دهنده های خارجی بود اما حالا شرکتی نوپا و دانش بنیان داخلی با کلی جوان خلاق و پرانگیزه سر برآورده که این خدمات پیشرفته را برای متقاضیان داخلی که اغلب ابرشرکت های کسب و کار ایران هستند، فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارکتینگ تکنولوژی درخدمت کسب وکار های ایرانی

مارکتینگ تکنولوژی درخدمت کسب وکار های ایرانی