مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-19سياسي

آیت الله ناصری: اقدامات تیپ الغدیر در دفاع مقدس منحصربفرد بود


نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که پاسداران سپاه الغدیر وارثان شهدا و همرزمان خود در دوران دفاع مقدس هستند و باید در این امر تلاش مضاعف کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با فرماندهان و جمعی از افسران ارشد تیپ الغدیر که به مناسبت ایام سالروز تشکیل این تیپ برگزار شد، اظهار کرد: وفاداری، نیت پاک و اخلاق مومنانه، از جمله مهمترین ویژگی افراد تیپ الغدیر در زمان جنگ بود.

وی با بیان این که کارکنان سپاه الغدیر وارثان هم رزمان شهید خود در دوران دفاع مقدس هستند و باید در حفظ و نگهداری این مهم چه از نظر اخلاق و رفتار و چه از نظر نحوه عملکرد، اهتمام جدی داشته باشند، افزود: تلاش مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تلاشی خدایی است.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این که هم مردم و هم رزمندگان جبهه حق علیه باطل، در آن دوران با نیت خدایی و خلوص نیت همه تلاش خود را به کار گرفتند تا از خاک کشورمان دفاع کنند، گفت: برای رسیدن به این هدف مهم افراد بزرگ و ارزشمندی، جان خود را فدا کردند که همواره باید قدردان خون و تلاش این عزیزان باشیم.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: اخلاص و معنویت از ویژگی های مهم رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که سپاهیان باید این این ویژگی های مهم را سرلوحه زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: اقدامات تیپ الغدیر در دفاع مقدس منحصربفرد بود

آیت الله ناصری: اقدامات تیپ الغدیر در دفاع مقدس منحصربفرد بود