مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-19ورزشي

فیلم «سردار شهید حسینعلی ترکی» ساخته می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت فیلم سینمایی سردار شهید حسینعلی ترکی نیز در دستور کار بنیاد شهید قرار گرفته و اعتبارات لازم از طریق ستاد مرکزی پرداخت شده که در حال حاضر در مرحله فیلمنامه نویسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه موضوعات تحصیلی، اردوی ورزشی، برگزاری مراسمات، فعالیت ها و یادواره ها و کنگره های شهدا در مجموعه فرهنگی بنیاد شهید استان بررسی می شوند، گفت: تحصیل فرزندان ایثارگر از مقطع ابتدایی تا انتهای متوسط دوم تحت کنترل و برنامه ریزی است که 9 مرکز شاهد در استان در این راستا فعالیت می کنند.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرزندان ایثارگران نتایج علمی خوبی نیز در سطح دانشگاه ها کسب کرده اند، افزود: مرکز دانش پژوهان ایثارگران و مرکز نخبگان نیز با توجه به شعار سال مشغول فعالیت هستند که فاطمه احمدی فرزند یکی از ایثارگران در سال گذشته نفر اول استارتاپ های کشور شد.

وی ادامه داد: در بخش اسناد و انتشارات نیز مصاحبه هایی با خانواده های شهدا و ایثارگران تهیه خواهد شد که 300 مصاحبه در سال جاری در دستور اجرا است و در کل خاطرات یک هزار و 300 خانواده جمع آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «سردار شهید حسینعلی ترکی» ساخته می شود

فیلم «سردار شهید حسینعلی ترکی» ساخته می شود