مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-19اقتصادي

تاخت و تاز دوباره کرونا با جولان سویه تازه امیکرون


در حالی که از ابتدای امسال کرونا رفته رفته بار سفر بسته و رنگ قرمز پرخطر جای خود را به سفید و آبی داده بود، اما در هفته های اخیر سویه های جدیدی از امیکرون با سرعت انتقال بسیار بالا بار دیگر نسبت به تمام نشدن کرونا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نخستین روز آخرین ماه از زمستان 98 در هیاهوی تدارک برای از راه رسیدن نوروز بودیم.

سرما رفته رفته کمرنگ تر می شد تا جای خود را به عطر و بوی گل ها و شکوفه های بهاری بدهد، طبیعت در حال جان گرفتن بود و همه چیز خوب پیش می رفت تا دوباره شاهد بهار تازه ای به رنگ زندگی باشیم که خبر از راه رسیدن پاندومی همه گیری به نام کرونا از دیگر کشورها به ایران رسید و نخستین مورد ابتلا به این بیماری مسری در قم مشاهده شد.

ترس و دلهره با وجودمان عجین شده بود، کم کم قرنطینه آغاز شد، کوچه و خیابان خلوت و خلوت تر، مدارس و دانشگاه ها تعطیل و روزهای منتهی به عید نوروز سراسر اضطراب بود.

صف های طولانی الکل و مواد بهداشتی، ماسک و دستکش همه و همه به نگرانی هایمان دامن می زد.

ضدعفونی خیابان ها شروع شد، کارگاه های ساخت ماسک فعال شدند، گروه های جهادی به پا خواستند و بخش های کووید بیمارستان ها فعال شد، تحقیقات برای ساخت واکسن نیز در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز دوباره کرونا با جولان سویه تازه امیکرون

تاخت و تاز دوباره کرونا با جولان سویه تازه امیکرون